سوالات متداول
1. چگونه میتوانم با پشتیبانی سایت تماس بگیرم؟
برای تماس با پشتیبانی، میتوانید از طریق فرم تماس در صفحه «تماس با ما» اقدام کنید یا با شماره درجشده در پایین صفحه تماس بگیرید. پاسخگویی در روزهای کاری از ساعت ۹ تا 22 انجام میشود.
2. آیا برای استفاده از خدمات سایت باید ثبتنام کنم؟
بله، برای استفاده کامل از خدمات سایت، ثبتنام الزامی است. با ثبتنام، میتوانید سفارشات خود را پیگیری کرده و از تخفیفهای ویژه بهرهمند شوید.
3. اطلاعات شخصی من در سایت چگونه محافظت میشود؟
ما از پروتکلهای امنیتی پیشرفته برای محافظت از اطلاعات کاربران استفاده میکنیم. اطلاعات شما هرگز بدون اجازه در اختیار شخص ثالث قرار نمیگیرد. برای جزئیات بیشتر، صفحه «سیاست حفظ حریم خصوصی» را مطالعه کنید.
4. چگونه میتوانم سفارش خود را پیگیری کنم؟
پس از ثبت سفارش، یک کد پیگیری برای شما ارسال میشود،که میتوانید سفارش خود را از طریق سایت پیگیری کنید.
5. آیا امکان لغو یا تغییر سفارش وجود دارد؟
بله، تا قبل از ارسال سفارش، میتوانید آن را لغو یا تغییر دهید. برای این کار با پشتیبانی تماس بگیرید.
6. آیا ارسال به شهرستانها هم انجام میشود؟
بله، ارسال به تمام نقاط کشور انجام میشود. زمان تحویل بسته به موقعیت جغرافیایی شما متفاوت است و معمولاً بین ۲ تا ۵ روز کاری طول میکشد.
7.ارسالی ها از چه طریقی انجام میشود؟
تمامی ارسالی هایی که قبل از ساعت اداری ثبت سفارش شوند،با پست،تیپاکس،ماهکس در همان روز ارسال میگردد.
7. چگونه میتوانم رمز عبور خود را بازیابی کنم؟
در صفحه ورود، گزینه «رمز عبور را فراموش کردهام» را انتخاب کنید و ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید. لینک بازیابی برای شما ارسال خواهد شد.